hello
Ładowanie
Kołobrzeg
Regeneracja

Zadanie

[ Miasto Kołobrzeg potrzebowało nowego brandingu. Stara identyfikacja nie spełniała swojego zadania, dodatkowo miasto chce się pozycjonować na kurort premium, reklamując się jako idealne miejsce do rekreacji i odnowy ciała i duszy w stylu skandynawskiej ideologii hygge. ]

Re:Generacja

Miasto Kołobrzeg chce zmienić sposób w jaki je postrzegają. Żeby stać się miastem, gdzie ciało i dusza mogą się zregenerować. Miasto oparte o harmonijny i dynamiczny rozwój.

Dzięki położeniu i bogactwom naturalnym umożliwiające odnowę biologiczną / psychofizyczną / duchową oraz prowadzenie aktywnego i zdrowego stylu życia mieszkańcom i odwiedzającym.

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING LATARNIA MORSKA

Aspiracje

Aspirujemy do miana nowoczesnego miasta o charakterze premium, które wpisuje się we wzorce filozofii skandynawskiego stylu hygge w odniesieniu do każdej płaszczyzny życia.

Potrzebujemy do tego wyraźnego zbioru elementów wizualnych determinujący sposób postrzegania miasta.

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING HYGGE

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING LOGO SYGNET
Miasto

Korzenie

Sygnet jest połączeniem tego co w Kołobrzegu najważniejsze – jego nadmorskiej historii i architektury oraz terenów rekreacyjnych wokół miasta, morze i tereny zielone.

Wszystkie te wartości wplecione są w literę K od miasta Kołobrzeg.

Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.

Harmonia

Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING LOGO
GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING IDENTYFIKACJA

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING PLAKAT 1

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING PLAKAT 2
GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING BILLBOARD 1
GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING BILLBOARD 2

System identyfikacji obiektów miejskich

Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.

GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING SYSTEM MIEJSKI
GRUDLEY DAMIAN GRUDZIŃSKI KOŁOBRZEG BRANDING WIZYTÓWKI
Genasi
Drukarnia Internetowa