Zadanie
[ Miasto Kołobrzeg potrzebowało nowego brandingu. Stara identyfikacja nie spełniała swojego zadania, dodatkowo miasto chce się pozycjonować na kurort premium, reklamując się jako idealne miejsce do rekreacji i odnowy ciała i duszy w stylu skandynawskiej ideologii hygge. ]

Re:Generacja
Miasto Kołobrzeg chce zmienić sposób w jaki je postrzegają. Żeby stać się miastem, gdzie ciało i dusza mogą się zregenerować. Miasto oparte o harmonijny i dynamiczny rozwój.
Dzięki położeniu i bogactwom naturalnym umożliwiające odnowę biologiczną / psychofizyczną / duchową oraz prowadzenie aktywnego i zdrowego stylu życia mieszkańcom i odwiedzającym.

Aspiracje
Aspirujemy do miana nowoczesnego miasta o charakterze premium, które wpisuje się we wzorce filozofii skandynawskiego stylu hygge w odniesieniu do każdej płaszczyzny życia.
Potrzebujemy do tego wyraźnego zbioru elementów wizualnych determinujący sposób postrzegania miasta.






Miasto
Korzenie
Sygnet jest połączeniem tego co w Kołobrzegu najważniejsze – jego nadmorskiej historii i architektury oraz terenów rekreacyjnych wokół miasta, morze i tereny zielone.
Wszystkie te wartości wplecione są w literę K od miasta Kołobrzeg.
Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.


Harmonia
Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.







System identyfikacji obiektów miejskich
Idąc z duchem czasu, dotychczasowe logo mimo podobnej symboliki,
zmienia się całkowicie oddając wartości slowlife oraz nadaje miastu wizerunek premium.



