Zadanie
[ Do stworzenia był branding pod wcześniej przygotowaną strategię komunikacji, opierającej się na postaci Dżina, który utożsamia szybką realizację celu oraz spełnienie niestandardowych oczekiwań klientów. Branding miał być wizualną odpowiedzią marki na wypracowaną strategię. ]

Komunikacyjna szczypta magii
Klienci drukarni obawiają się porażki, mają całą masę życzeń…Czasem są to wymagające projekty – nieco trudniejsze do spełnienia, skomplikowane pod kątem realizacji. Innym razem zwracają się do nas z codziennym zapotrzebowaniem.
W koncepcji Mówisz i masz! z pomocą spełniania codziennych marzeń i tych bardziej skomplikowanych przychodzi nam magiczna postać Dżina! Znany jest w końcu z tego, że cechuje się niezawodnością i pomaga ludziom w realizacji ich życzeń.
Dżin wie przecież, jak wysokie oczekiwania
mają klienci i ich przełożeni…
Magia w najdrobniejszym detalu
Logotyp przedstawia dżina, który wyłania się z litery G od nazwy Genasi. Wzmacnia to przekaz spełniania życzeń klienta. Gwiazdki wokół dżina symbolizują magiczny aspekt całej identyfikacji jednocześnie podkreślając, że drukarnia jest w stanie sprostać najtrudniejszym nawet życzeniom klienta. Odważne kolory sprawiają, że nowy branding od razu wpada w oko i przykuwa uwagę. Żywe odcienie podkreślają bogatą ofertę oraz indywidualne podejście do klienta.




Kolory
Podstawowe kolory to cyjan, fiolet oraz czerwień. Dominującym kolorem wśród elementów tożsamości jest kolor fioletowy,
drugim w kolejności jest kolor cyjanu, a kolor czerwony stosuje się jako akcentujący. Jednak tak mocne kolory potrzebują również przeciwwagi w postaci bieli, która odciąża wizualnie branding, tak aby nie był za ciężki



Typografia
Font użyty do nagłówków oraz tekstów ozdobnych to Nexa. Natomiast fontem uzupełniającym, używany w większości materiałów to Baloo Paaji 2. Jest on używany jako tekst akapitowy.




Some magic inside
W wypracowany system elementów wizualnych należało teraz tchnąć trochę życia i przełożyć ją na przykuwającą oko identyfikację, która pozwoli marce w pełni rozwinąć skrzydła, zgodnie z założeniami strategii komunikacji.





Make a wish







Magic box
Drukarnia Internetowa Genasi przygotowuje masę rzeczy do wysyłki, dlatego potrzebuje również oprócz mocnej identyfikacji, odpowiednie skrojone opakowania, które będą wysyłane do klientów, będąc jednocześnie magiczną formą reklamy.




„I will give you magic advise,
make some design on device!”
Jakiś Dżin z Internetu




