hello
Ładowanie
Bols Fenix
Kampania Produktowa

Zadanie

BOLS potrzebował konceptu dla swojego nowego produktu. Moim zadaniem było stworzenie całej idei, na której produkt mógłby się oprzeć oraz wszystkie działania związanie z wprowadzeniem produktu na rynek – zaczynając od nazwy przez oprawę graficzną, sleeve, karton zbiorczy, elementy wspierające sprzedaż na aktywacji produktu kończąc.

Wódka bols jest pionierem filtracji mineralnej. W 2017 wprowadził na rynek pierwsze edycje limitowane wódek filtrowanych minerałami. Do tej pory wprowadzone zostały trzy produkty. Ja miałem stworzyć czwarty.

FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE POPRZEDNIE
FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE MINERAŁ Z DUSZĄ
Opal

Minerał z duszą

Opal. Mówi się, że to minerał z duszą artysty, rozwijający wyobraźnię i kreatywność, że równoważy emocje i wydobywa wewnętrzne piękno. Jest to jeden z najdroższych kamieni na świecie. Niegdyś wierzono, że opal jest darem od Bogów. Posiada bardzo charakterystyczny wygląd, mieni się wieloma kolorami, daje duże pole do popisu.

FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE ANIMACJA STILL

Bols Fenix

Wnętrze opalu mieni się różnokolorowymi płomieniami,
tak powstała nazwa, która nadaje produktowi
mityczny charakter i osnuwa go lekką nutą tajemniczości.

FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE PACKSHOT BEAUTYSHOT
FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE KEY VISUAL
FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE STAND WOW
FENIX KAMPANIA WÓDKA SLEEVE BILLBOARD
BMP Car SPA
Strona WWW