Zadanie
BOLS potrzebował konceptu dla swojego nowego produktu. Moim zadaniem było stworzenie całej idei, na której produkt mógłby się oprzeć oraz wszystkie działania związanie z wprowadzeniem produktu na rynek – zaczynając od nazwy przez oprawę graficzną, sleeve, karton zbiorczy, elementy wspierające sprzedaż na aktywacji produktu kończąc.
Bols Vodka jest pionierem filtracji mineralnej w Polsce. W 2017 roku wprowadziła pierwsze limitowane edycje wódek filtrowanych minerałami. Do tej pory wprowadzono trzy produkty. Ja miałem stworzyć czwarty.
Opal
Minerał z duszą
Opal. Mówi się, że to minerał z duszą artysty, rozwijający wyobraźnię i kreatywność, że równoważy emocje i wydobywa wewnętrzne piękno. Jest to jeden z najdroższych kamieni na świecie. Niegdyś wierzono, że opal jest darem od Bogów. Posiada bardzo charakterystyczny wygląd, mieni się wieloma kolorami, daje duże pole do popisu.
Bols Fenix
Wnętrze opalu mieni się różnokolorowymi płomieniami,
tak powstała nazwa, która nadaje produktowi
mityczny charakter i osnuwa go lekką nutą tajemniczości.